Back in Belgium

30 juni 2014 - Sint-Truiden, België

Hallo allemaal!

Dit is hij dan, mijn laatste blog van mijn erasmusavontuur. Op vrijdagavond was ik dan terug in België. Na nog een weekje vol met pakken, afscheid nemen en denken aan wat ik allemaal in Porto ga missen, zit het er al op. Ik moet zeggen, de laatste weken zijn dan toch wel snel gegaan hoor. De weken die aan het begin van mijn avontuur niet voorbij leken te gaan, zijn nu supersnel voorbij gegaan. Op woensdag was er een afscheidsfeestje van mijn kotgenoot Bene, op donderdag had ik een afscheidsetentje met Lisa, ondertussen mijn goede vriendin uit Duitsland.

Als ik terugkijk op die 4 maanden en half die ik in Porto heb doorgebracht, kan ik besluiten dat ik er een zalige tijd heb beleefd. Ook al was het soms wat moeilijk en had ik regelmatig eens last van heimwee, toch heb ik er onvergetelijke dingen meegemaakt en ben ik superblij dat ik het aangedurfd heb om op Erasmus te gaan.

Maar dit avontuur was niet mogelijk geweest zonder de steun van mijn familie, mijn vriend en mijn Belgische en erasmusvrienden. Zij hebben er ook voor gezorgd dat ik het bleef volhouden en dat ik er onvergetelijke dingen heb meegemaakt.

Dus dankuwel allemaal!

Het was een zalige tijd in Porto! Een periode die mijn leven rijker heeft gemaakt en die ik nooit nog zal vergeten! Op Erasmus gaan is een van de beste keuzes die ik in mijn leven heb gemaakt! :D